Obsługa zamówień telefonicznych w restauracji – jak usprawnić ten proces?
Do czasu pandemii można było mieć nadzieję, że dobra restauracja przetrwa jako lokal serwujący zamówienia wyłącznie na miejscu. Dziś niewiele osób łudzi się jednak, że może tak być. Obsługa zamówień telefonicznych w restauracji nie musi być jednak wyzwaniem, któremu nie da się sprostać.
Obsługa zamówień telefonicznych – największe wyzwania
Obsługa zamówień telefonicznych w restauracji generuje co najmniej kilka problemów. Na pierwszy plan wysuwa się w tym kontekście konieczność synchronizacji zadań. Osoba obsługująca połączenia zwykle nie może koncentrować się jedynie na odbieraniu telefonów. Musi wykonywać także szereg dodatkowych obowiązków, dla nikogo nie jest więc zaskoczeniem, że telefony są odsuwane na dalszy plan. Co więcej, pracownik lokalu odpowiedzialny za obsługę telefonów nie ogranicza się jedynie do przyjmowania zamówień. Musi również przekazywać je dalej troszcząc się o to, aby kolejne z nich były realizowane na bieżąco. Na szczęście, praca ta może zostać w znacznym stopniu zautomatyzowana.
Co można poprawić dzięki nowoczesnym rozwiązaniom?
Tym, co znacząco ułatwia obsługę zamówień telefonicznych w restauracji jest przede wszystkim automatyczna identyfikacja połączeń. Specjalne oprogramowanie nie ogranicza się dziś jednak do samego rozpoznania numeru telefonu wykorzystywanego przez klienta. Korzystając z niego można też mieć natychmiastowy wgląd w to, co dana osoba zamawiała do tej pory. Pozwala to nie tylko na zgadywanie oczekiwań, ale i na unikanie ponawiania błędów, jeśli wcześniej miały one miejsce.
Dzięki oryginalnemu systemowi obsługi zamówień telefonicznych np. od Restaumatic można jednak nie tylko budować wizerunek restauracji jako miejsca, w którym potrzeby klienta są najważniejsze. Oprogramowanie pozwala też na skrócenie czasu obsługi. Ułatwia nie tylko samo przyjęcie zamówienia, ale i komunikację z klientem, gdy jakaś kwestia wymaga doprecyzowania. Przyczynia się więc do tego, że składanie zamówień przez telefon staje się bardziej komfortowe dla każdej ze stron tego procesu.
Leave a reply
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.